Mehar04 ben dostinex falan kullandım canım ayın 8. De kan verdim 26.09 çıktı bugünde 1800 çıktı doktor keseyi net göremedim dedi dış gebelik yatış yapacak falan dedi uzun zamandır Bebek bekliyoruz ilk gebeliğim bi anda dünyamız karardı yarın özele gidicem allah izin verirse inşallah herşey normaldir