Atmy Sancım cıktı 20 30 60 dr ağrın varmı dedi yok ama adet ağrısına benzer sızım olduğunu söyledim muane etti açıklık yok ama ağrıların başlarsa gel cumaya kadar dedi böyle olan varmı? Açılma nezaman olur