tahinpekmez birincisi kimsenin söylediğini iyi ya da kötü düşünmeyin herkesin bünyesi farklıdır . Ama genel olarak spinal sezeryan daha rahat bir tercih. O şekilde oldum burda felç kalanlar var vs şeyleri okumuştum çok korktum ama hiç de öyle geçmedi çok güzeldi kana bakamayan iğne olamayan ben vrulan iğneyi zerre hissetmedim konuşa konuşa şarkı söyleye söyleye kavuştuk yavruma çok şükür. Tüm endişelerinizi bi kenara bırakın o anı yaşayın çok güzel bi duygu korkacak hiç birley yok. Sadece ayağa ilk kalkarken biraz zorlanabilirsiniz onda da yavaş hareket ederseniz hiç birşey olmaz ilk gün biraz ağrınız olur sonra bişey kalmıyor genelde. İkinci olarak herkesin göğsü büyücek diye bir şey yok sütün varlıpını yokluğunu bu belirlemez üçüncü olarak seseryan oldum ve ameliyattan çıktığımda stüm inmişti bu kişiden kişiye değişit doğum şekline göre değişmez. size tavsiyem bebeğinizi odaya gelir gelmez emzirin süt emzirmekle artar ilk gelen ağız sütü bebeğiniz için çok önemli koyu yapışkan sarı renkte olur günden günde rengi açılacak beyaza dönecek sarı süt çok kıymetli bebeğinizi her fırsatta emzirin biberon kesinlikle vermeyin meme reddi yapıyor bide onunla uğraşırsınız. süt yapar şunu ye diye bir şey yok sıvı alımınıza diklat edin sıkça bolca uzunca emzirin tek süt artıran şey emzirmektir unutmayın.. eve çıktığınızda da doktor iki saatte bir emzir sarılık olmasın diyecektir ama siz saat başı emzirin uyuyorsa gündüz bir buçuk saati geçirmeyin gecede iki saati geçiröeyin kan şekeri düşer allah korusun ilk iki hafta süt hormonları tavan yapar sık sık emzirirseniz sütünüz de tavan yapar. şimdi size sütünüzün yetip yetmediğini nasıl anlicanızı söylüyorum>>> ilk 30 gün için beneğin anne sütüyle doyma kriteri 24 saat toplamında toplamda 1 tl büyüklüğünde kaka yapması lazım bunu yapıyorsa doyuyordur 30 günden sonra ise kakaya değil çişli bezlere bakılıyor 24 saat içinde çişli bezleri toplamı bir margarin ağırlığına ulaşıyorsa doyuyordur bu kriterler sağlanıyorsa halen bebeğiniz ağlıyorsa ya gazı vardır ya sizin kokunuzu istiyordur sürekli emmek istemesi doymadığını göstermez sizin yanınızda kendini güvende hissettiği için emmek ister susadığı için korktuğu için bi çok sebebi var ilk üç ay oğlumla yapışık gezdik sürekli memedeydi doymuyo mama ver dediker kriterler karşılanıyordu vermedim istediği kadar emzirdim bazen dört saat aralıksız emdiği bile oldu şükür güzelde kilo aldı sizin yanınıza yardımcı birileri gelecekse beneğinize karışmasın size bir kap yemek yapsın siz bebeğinizi emzirin dinlenin fırsat buldukça diyeceklerim bu kadar instgramda emzirenanne var takip edebilirsiniz çok faydası olur hayırlı doğumlar diliyorum çok uzun yazdım ama yardımcı olmak istedim iyi günler 🌸😍