Annee02 benimde öyle detaylı yltrasonda çıktı canım. Doktorum bunu stres yapma düzenli beslen su içimine dikkat et yeterli beslen dedi ama takibini yaptırmalısın dedi. Hiçbir sorun olmayabilir biz rutind devam edeceğiz dedi.
Ben çok araştırdım yabancı kaynaklardanda tezlerdende ilerleyen haftalarda gelişim geriliği gözlemlenebilir diyor ama çoğu hamilelikte normal devam ettiği görülmüş. Dua et