Mutsuz Mrhabalr, ben kan sulandirici kulllaniyorum enox 0.4000 igne vurdugum yerlerde asiri kabarma ve yara oldu sizde de oluyor mu yoksa doktora mi sormaliyim..
semrakarahan Mutsuz bende kan sulandirici kullaniyorm 4000 lik clexsan ama oyle olmadi hic morarma oldu vuramadinizmi aceba yada kolanyayla bi orayi ovalayin
Burcuaec Mutsuz etinizi iki parmağın arasına alıp sıkıştırmalı ve iğneyi yavaşça yapmalısınız buna rağmen şikayetler azalmıyorsa bdoktorunuza sorun ya yanlış yapıyorsunuz iğneyi ya da içeriğine tepki veriyorsunuz. Alerji gibi bir durum olabilir.
Beyazlale Mutsuz canim bende kullaniyorum oksapar ama hic morarma disme beze tarzi bisey olmuyor bende sasirmistim kuzenim cok morarmisti cunku. Bence o etinle etinin hassasiyetiylr alakali olabilir