nilipek Tgt 3 bardağa kadar sorun olmuyor diye biliyorum ama coşmamak lazım😁 arada ben de içiyorum hakay çekiyor birileri içerde 😁
BurcuuA Tgt ah sorma içim gidiyor doyasıya içmek istiyorum ama bi yudumla yetiniyom 😁😁 eşim içirmiyor
Mervednr Tgt bende çok fazla kahve severdim ama içemiyorum starbucks manyağı ben şuan kahvesinden tiksindim bayat gibi kokuyor içemiyorum 😀
GuelGltkn Tgt bende önceden hergün bi bardak sütlü kahve latte falan icerdim hamile kalinca biraktim bazen cok canim cekiyo ayda bir onda da kahvesini cok az koyup sütlü kahve yapiyorum 😄
Tgt BurcuuA benimki bişi demiyor 😂😂 çok zararı olmaz inş ya haftada iki en fazla işte zor tabi oluyor Buda