Tugceates fsyy95 liv hospitale gidiyorum canım Seher sarıya 15 haftalığım çok memnunum araştırabilirsin fikir olsun🤗
fsyy95 henuz daha 35 gunluk oldgu icin yarin gitmeyi dusunuyorum ama hic bi bilgim yok hastne konusunda nasildr acaba doktorlariniz
Elfibrhm2609 fsyy95 ben naziye gürkan sabah gidiyorum çok da memnunum 🕊 5 haftalık iken gittim ilk öğrendiğimden beri yani hamileliğimi şuanda 37 haftalığız hala naziye hanıma gidiyorum çok sıcakkanlı güler yüzlü ve ilgili gitmek isterseniz tavsiye ederim 👏🏵
Alihan Ben büyük anadolu özge piri mantara gidiyorum. Çok ilgili güleryüzlü bi doktor bi sıkıntım olmadi simdiye kadar 34 haftaligim