Nursemomm ayy bu durumdan aşırı korkuyorum ya Allah esirgesin cümlemizi 😪 bi kaç hocayı filan dinledim ama belli bi sebebi yok diyenler var, tansiyon damarda direnç durumu yoksa korkmayın olma ihtimali hemen hemen yok diyenler var. Ama hiçbir sıkıntısı olmadan yaşayanlarda var sanırım. Hiç denk geldiniz mi sebepsiz de oluyor mu gerçekten