Zeyneppp34 ben de 34+6 haftalığım canım. 10 gün önce kasılma ve sancıyla gittim doktora 1 cm açılmam vardı. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. Doktorum dinlenmemi, uzanmamı söyledi. Sancıların sıklaşmazsa Doğum olmaz. Ama mutlaka doktorunla iletişimde ol.