anapanda12
anapanda12
Doğru söylüyorsun aslında bi tanıdığım da 9 ay boyunca gezdi tozdu hep yürüyüş yaptı sancısının tuttuğu gün bile akşama kadar dışarıdaydı ama 14 saat sancı çekti hemde çok zorlandı dikişi falan oldu.
Amin canım hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize 🙏