Dilber63 Kızlar bugunle beraber adetım 3 gun gecıkmıs oluyo. Kan verdım sonuc 3.49cıktı ne demek bu bılen varmı yarın. Randevum var ama bn meraak ettım 🙏🙏🙏
MerveSinan Dilber63 2 günde bir kan verip ögrenebilirsiniz.Benim 4.61 den yükselmeye baslamıstı.Adetim de sizin gibi gecmisti.Degerin düsük olduguna bakmayın 2 günde bir düzenli artıs gösteriyorsa hamilesinizdir.Gec döllenme olmus olabilir.