Ulvish anneler bende melegime kavustum sonunda 39+6... gece 1:30 ta sancim geldi her 5-6 dak geliyordu saat 2:30-3 arasi hastaneye gittim yeterince sancim cikmadi ama acikligima bakinca 5cm acikligim vardi dogumhane ye goturduler saat 6:31 de kizimi kucagima aldim!!! Sancilar son bir saat baya agritti ne yalan soylim kocami bile dovdum o derece epidural aldim oyle dayandim yoksa cok cok zor olurdu
Tombikis96 Ulvish hayırlı olsun allahım analı babali büyütsün inşallah ..Doğum için ekstra bişey yaptınız mı kendiliginden mi geldi sancı 😊
Tombikis96 Ulvish anladım canım..Teşekkür ederim ☺ben devlete gittiğim için doguma kadar çatı muayenesi yapmıyorlar 39+2 olduk bugün..Doğsun diye uğraşıyorum ama gelen giden yok
Modies 🥰tebrik ederim gözünüz aydın up uzun musmutlu bir ömür diliyorum size de bebike de. darısı başımıza ☺️