Banu_ak benim de yüksek çıktı değerim. Gebelikten önce normaldi. 3 aydır ilaç kullanıyorum. Düştü çok şükür. Korkma, tedirgin olma. Doktorunla görüş. Beni dahiliyeye göndermişti. İlacı dahiliye doktoru yazdı. Her ay düzenli kontrole gidiyorum. Sen de doktora git mutlaka.