kusananne Selam arkadaşlar, 11+5 günlük hamileyim benim sıkıntım karnımın içi sanki bişey batırıyolarmış gibi kaşınıyor ve yüzüm üste bakacak şekilde yattığımda sol tarafımda ki kemiğim acıyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Perşembe günü doktora gideceğim korkuyorum açıkcası
bebekteyaparimkariyerde kusananne ☺️Dur daha durrrr neler neler olcak daha.25haftalık hamileyim karnım büyüdükçe içim dışım kaşınıyor.o batmada sırt üstü yattığında olur yan yatmaya çalış.
kusananne bebekteyaparimkariyerde normal olduğuna valla çok sevindim, 4 haftadır hastaneye gitmedim Çok endişeliyim gittiğimde o pıt pıt atan kalbini duymak için can atıyorum. cevap içim çok teşekkür ederim
bebekteyaparimkariyerde kusananne hayırlısıyla inşallah önemli değil panik yapma stres hiç yapma hissediceksin.Ozaman bu korkular geçecek