annevebebek17 benimde o haftalarda kanamam vardı banada progestan verdiler içince aşırı baş donmesi bayılma hali yapıyor ben hapı içip hep uyuyodum bünye sonradan alışıyor canım , ayaklarına yastık koyup uzan canım bol bol dinlen Allahın izniyle bisey olmaz 🙏🏻Biz bebisimle 24haftalik olduj bile darısı başına kuzum Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻💕