Haribo42 uzak dur stresine girme canım benim Allah yardımcın olsun benimkide anlayışsız biraz ilk bebeğimde onun yüzünden ağlaya ağlaya kaybettim bebeğimi bu sefer izin veremem Allah'ın izniyle geride kalıcak bu zor günler geçti bitti gitti diyebilicez onu dış kapının dış mandalı gör umursama lütfen bebeğin için güçlü ve mutlu olman lazım biiznillah kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi yüce Rabbim 🤲🤗