hatice333333 Baharyunus bizde 36+1 olduk 15 günümüz var inşallah ters bisey olmazsa bel ağrısından yürüyemiyorum yerimden zorla kalkiyorum dönemiyorum uyuyamiyorum ne ararsanız o var 😊 sağlıkla hepimiz kavuşalım bebislerimize inşallah 😊🙏
Hamideesntrk23 36 Baharyunus 36+2 olduk zor geciyor bel ağrısı cok şuandada tuhaf bi kalp atısı gibi tık tık vuruyor yalancı sancım cok sabırsızlanıyorum kucagıma almak için son 25 bizimde
EbruKrhn Baharyunus aynıyız cnm 36+2 haftalığım bugün sancım vardı biraz sanki adet olacakmış gibi tatlı bi ağrım da var dinleniyorum Perşembe randevum var bakalm ne dicek doktorum
biacayipben Ben de 36+1 haftaligim bugun. Karin agrim ve kasilmalarim cok oluyor gece uyumakta gucluk cekiyorum:/ doktorumuzla 2-3-4 mayistan birinde planli sezeryan kararlastirdik. Tabi daha oncesinde gelmeye calismazsa bebisimiz:)
Ahsenece Ben de 36+1 im hala çalışıyorum bu hafta son artık ben de evde dinlenmek istiyorum, çok şikayetim yok benim şimdilik dün kontrolümüz vardı 2750 gram 48 cm çıktı minik kızım
Baharyunus EbruKrhn merak etım bana da haber ver benımkı pazartsı günü insallah herşey normladır bendedede dün sancı vardı
Mrym_sld 36+6 olduk cok sukur aynı sorunlar bende de var nefes alamama gece uyku sıfır karın agrısı kasılmalar saglıkla alsam bır kızımı kucagıma bu hafta dogum zamanı bellı olucak aysonu gıbı dedı ama bakalım🥰🤲🏻
zlmtprk Bende 36+2 bende de heyecan korku merak hepsi dahada artmaya başladı bide herşeyden korkuyorum bugün biraz ağır poşetler taşıdım merdivenle yukarı korku başladı böyle şeyler yaşayanlarınız var mı
Cemrenin-yavrulari Baharyunus 36+4 olduk bizde. Benim elim kolum kalkmıyor kendimi sürekli halsiz hissediyorum. Hep yatasım var 🙈 birde alt ağrılarım
Cemrenin-yavrulari Baharyunus yürüyüş için erken değil mi. Seninde alt ağrın oluyormu canım ben bu ağrıyla pek yürüyebileceğimi sanmıyorum 🤦🏼♀️