Arzuyildirim Kaderalisaridag benimde 13+4 doktorum kız gibi dedi inşallah prensesimiz olacak😊değişmezse tabi
ilknurhkn5534 Parlakk çikolata yiyip gidin çişinizi az sıkın bakalım gösterecekmi bende iki hafta sonra gidicem bakalım gösterirmi 🙂
Helinn Haftaya cuma gidecem bende doktora hem cinsiyet sorucam hemde ikili test için gün alıcam heyecanla bekliyorum
ilknurhkn5534 ZeynepKara bende 13 hafta tahmin eder diye düşünüyorum 🙂 ikili tarama testini yaptırmayıp 4lü tarama testini yaptıracağım herkes 4lüde daha iyi oluyor dedi 🙂 siz hangisini yaptıracaksınız 🙂
ZeynepKara ilknurhkn5534 ikili test yaptırıcakmısın diye sordu doktorum bende aksi bi durumda aldırmayacağım dedim o da yapmayalım o zaman zaten %100 sonuç veren bi test değil dedi ense kalınlığına baktı normal dedi burun kemiğide vardı 3lü ve 4lü de yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası sadece detaylı ultrason yaptırıcam
Aylin20 ilknurhkn5534 evet dün eşimin dogum gününe çok gÜzel cinsiyet partisi yapıp görendik dün 13+3 bir prens annesi olucam ins👼🏻👩🏻
ilknurhkn5534 Aylin20 inşallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder rabbim 🙂 isim olarak ne düşünüyorsunuz 💓🐣
Aylin20 ilknurhkn5534 amin cümlemize ins bizimki tüp bebek ve eşim biz bu sürece başlarken babasını kaybetti sanırım kayınpederin ismi olur ama başka isimde düşünüyorum
Helinn Ben yaptırıcam 2li testte problem yoksa 4 lü test yaptırmaya gerek kalmıyor diye duydum ondan 2li yi yaptırıcam zaten bebeğede bir zararı yok
ilknurhkn5534 Helinn bende ikilide herşey net olmadıgı için 4lüyü yaptırıp sonuc öğrenmek istiyorum ikiliden sonra 4lüyü istiyorlar çünkü tabi doktordam doktora farklı
Helinn Kızlar bişey sorucam afedersiniz ama benim gibi akıntı problemi yaşayan var mı acaba koku yapmıyor ama günlük ped kullanamadığımdan peçete kullanmak zorunda kalıyorum ve her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum hareket halindeyken çok geliyor sarı renkte ve yanma yapıyor bazen dayanılmayacak seviyede yanıyor haftaya bunuda sorucam doktoruma
ilknurhkn5534 Helinn enfeksiyondan kaynaklanıyor ola bilir cinsek ilişkiden de ola bilir dikkat edin bol bıl su tüketin
Kbrzynp Helinn vajinal enfeksiyon olabilir idrar ve kan sonucuna baktirmadım demişsiniz yukarda. Belki bir olumsuz durum vardı ilaç kullanmaniz gerekiyor du.keşke zamanında gitseydiniz sonuç göstermeye.
Bahar3434 Helinn benimde solediginiz gibi hareket halindeyken oluyor ve yanma yapıyor. Bir çok kişi yaşıyormuş ve hamilelik boyunca devam edebiliyormus
Elissaaa ZeynepKara 2 li testi bende yaptırmayacağımı söyledim doktora kabul etmedim.Ama ense kalınlığına falan bakmadı sözde prof dr😣ben zaten bu burun kemiği ve ense kalınlığını 2 li testte radyoloji uzmanı bakıyor diye biliyordum.Ultrasonda belli oluyor muymuş🤔
ilknurhkn5534 ZeynepKara ense kalınlığına burun kemiğe test yapmadan nasıl bakrı detaylıya mı girdiniz ?
merwwe FulYasin01 sizinle aynıyız benimde 22 Ağustos gözüküo hayırlısıyla cinsiyeti geçen hafta öğrendim kızım olucak inşallah sağlıklı olsun da .ikili testi yaptırdım ben doktorum bakalım dedi Allaha şükür bi sıkıntı yokmuş o nedenle diğerlerne gerek kalmadı
FulYasin01 merwwe Bende erkek hissediyorum , gerçi sağlıklı olsunlarda önemi yok kız veya erkek. Bende 17 de öğrenicem ama sabırsızlanıyorum onu görmek için , çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻😻😊
ZeynepKara Elissaaa evet doktor ölçüp söylüyor canım özele gidiyosan bazı doktorlar para amaçlı illa diretiyomuş allahtan doktorum öyle biri değil tabi tercih meselesi yapıp yapmamak sana kalmış ama çok duyuyoruz down sendromlu deyipte çok sağlıklı bebekler doğuyo zaten herşey allahtan hayırlısı olsun hakkımızda