guzyagmuru bu aya kadar gidiyordum bu ay değiştirdim , herhangi bi problem yaşamadım doktor iyi bi doktor sadece Atlas hastanesinde Doğuma hemşire bi tanıdığım da gireceği için daha avantajlı geldi ve şuan gittiğim Sibel hanımın da dikişlerinin ameliyatının çok iyi olduğunu duydum o yüzden geçiş yaptım 😊 Her ikisini de öneriyorum