Byzgms Kızlar incir aşeriyorum demistim . Aşeriyorum nette buldum çok şükür ve bugün geldi gerçekten güzel tadı filan sitede bi suru kötü yorum gördüm ama incir için ben gayet güzel tereduutlu olan varsa diye bilgilendirmek istedim :) tabi diğer ürünleri bilmiyroum
gayecee Byzgms alala incir bulunmayan birşey mi ki? Biz izmirde olduğumuzdan hep var aktarlarda falan
baliko Byzgms geçen benimde canım çekmişti ama sonra daha zamanı değil nerden bulacaksın diye kendi kendimi telkin edip unutmuştum. nerden sipariş ettin canım
Byzgms baliko aşeriyorum netten valla bana gayet güzel geldi tadı filan bayağı iyiydi parası pahalı tabi ama
nilaylaylaylay Canım bildiğimiz yaş incir gibi mi ? Buzlu mu nasıl tükettin. Nerden buldun ? Bende aşeriyorum incir
Byzgms nilaylaylaylay ben sitede hep kötü yorum okudum burdada aseren varsa bilgilendirmek icin yazdım beklemedm kadar iyiydi şaşırdım yani .
Byzgms nilaylaylaylay canım buzlu geliyo san köpük kutuda 150gr iki yada 3 tane geliyo . 50 tl mal oluyo . Seni buzu eriyince yiyebiliyosun
Byzgms nilaylaylaylay canım inşallah seninkide güzel gelir istanbuldan geliyor bu arada ben ankaradaydm öğleden sonra sipariş verdim ertesi gun öğleden sonra yurt ici kargo ile geldi gelince yazarsn ozmn