meryem3333 Arden ismi nasıl kızlar Eylül'de doğumum olacak inşallah Allah'ın izniyle arden ismine karar verdik 💫
Aysingeldiislerdegisti meryem3333 sen karar vermişsin zaten ama ben beğenmedim hem kökenini beğenmedim hem kulağa gelişini söylenişi sevmedim
taraoala canim bence guzel isim, Ermenice kokenli bir isim hem de, bu ismi Ermeni kardeslerimizle paylasmak bence guzel. Istanbul'da bu sekilde bir suru Arden biliyorum. mutlulukla gelsin insallah.
minikkurabiyem2019 Degişik ve güzel bende eylülde dogum yapıcam insllh asel mira düşünür gibiyim kızlar bende size sorayım ☺️
Weewe Aysingeldiislerdegisti meryem3333 Ahhhaa ay cok hossunuz madem fikrimiz umrunuzda degil neden soruyorsunuz 😂😂 iyi guldum tesekkurler
Aysingeldiislerdegisti meryem3333 niye nasıl diye soruyon o zaman arkadaşım bende bunu anlamıom hem fikir soruyosunız hemde söyleyince hemen tersliosun neden post açtın o zaman vay arkadaş ya