Adnsrn Kızlar emzirirken yara olmaması için bildiginiz etkili bi krem var mı doğuma 28 gün kaldı cevremdekiler yara olucak cok acıcak kanıyacak vs seyler söylüyor ama kimsede bi krem önermedi. Tavsiyeniz var mı tesekkürler simdiden 😌🌸🎀
DamLaaaa35 Adnsrn bende lansinoh aldım dün kullanmaya başladım. Doğuma 1 hafta kala kullanmaya başlarsan daha etkili olur demişlerdi. Bide ayva çekirdeğini suda bekletip sürmek çok iyi geliyor diye duydum
Adnsrn 1eylulunuz bende. İnternetten simdi baktım da herkes onu onermis. Annemde gerek yok zeytinyagı süreriz demez mi 😂☺️
Elff111 Bana dua edeceğini umuyorum ayva çekirdeklerini yarim kavanoz suyun icine koy daha doğrusu suyu az koy ayva çekirdeği kendini salıp jel yapicak suyun içinde o jeli kullan doğuma kadar bekleyebilirsin dolapta o jeli