Kızlar sizle Doğum hikayemi değil neler yaşadığımı hissettiğimi anlatıcam
35+4 haftalık gebeyim dün gece 12:30 da bir ağrı ile yataktan fırladım ilk başta gaz sancısı sandım malum iştah açık çok yemek yemiştim evin içinde yürüdüm gazımı çıkardım yok geçmiyor saat oldu 3:30 neyse hastaneye getirdi eşim şuan hala hastanedeyim bu arada 😳 ebe 2 cm açıklık var dedi doktoruma haber verdi erken Doğum şüphesi ile yatışım yapıldı neyse akciğerleri için iğne vurdular sonra doktorum alttan muayene etti açıklık kapanmış 1 veya 1.5 hafta dayan dedi bebek için biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim yer gök dua ile benim bebeğime dua bekliyorum sizden teyzeleri o daha sabi