İyi günler anneler ve adayları 🙂
Kızım 5 günlük oldu çok şükür.. bugün çocuk doktorunda randevumuz vardı dışarı çıkardık, sağlık ocağına gittik topuktan kan aldılar.. kızım geldik geleli kucağımızdan inmek istemiyor yatırınca hemen ağlıyor.. Normalde yatırırdık kendiliğinden uyurdu.. sizce dışarıda korktumu neden böyle yapıyor ?? Sık sık ağlamaya başladı.. yardım lütfen