Sevinc93 Merhaba, 2 gündür grip oldum, bebeyimin haraketlerini 17.haftadan ufak ufak hiss ediyordum, amma 2 gündür hisetmiyorum. Endişelenmelimiyim?
nartanemm bir hap içmediysen eğer ve şancın yoksa muhtemelen uyuyordur endiseneceginiz birşeyler yaptınızmı bitkisel caylar yada başka birşey
Sevinc93 nartanemm yok bitki çayı ve ya ilaç kullanmadım, ateşim de çıkmadı. Sadece burun akıntısı baş ve sırt ağrılarım var. Doktorum gerçi endişelenecek birşey olmadığını söylemedi, yine de ben 2 gündür bişey hisedemeğince panik oldum :(