FatihEsraAydoan Hastanede ayılmam çok kısa sürdü, hemen toparladım. İlk yürüyüş çok zor dediler en korktuğum oydu ama hiçte öyle değil tam tersi ayağa kalkınca kendimi çok daha iyi hissettim. Eve geldiğimde de tam anlamıyla her işimi kendim yapacak hale gelmem 1 hafta sürdü. Ayın 20sinde doğum yapmıştım, şimdi gayet iyi hissediyorum 🙏