Saratln Arkadaşlar nasıl gidiyor alışverişe başladınız mı ? Biz bugün 20 haftalık olduk.. Ufak tefek başladım ve sanırım yeter diye düşünüyorum şimdilik bez şampuan kremleri 7.ayda almayı düşünüyorum..Sizde durumlar nasıl ? 😊 https://i.resimyukle.xyz/AKBCfy.jpg https://i.resimyukle.xyz/VaPW0a.jpg
GozdeCemre Saratln canım daha gittikçe Alıyorsun kıyafet dayanamıyorsun😀bir de daha 20 haftalıkki çoğalır bınlar daha 😀
Busrababuz Saratln kıyafet alışverişini abartıyor insan 🤣🤣 ama büyük olmak şart ben herşeyimi aldım 🤣🤣 35 haftalığım
Saratln GozdeCemre teyzemler başlamış şunu aldık bunu aldık diye bende abarttım mı diye düşünmeye başladım..😂 gördükçe mi alırım acaba bebekle gelip alırım diyordum çünkü en fazla 6.aya kadar aldım..😊
GozdeCemre Saratln valla benim 2. Gebeliğim ama hala gördükçe dayanamıyorum başkası alsa da o evde çoğaldıkça bakıp bakıp mutlu oluyorum resmen 😀güle güle giyer inş kuzucuklar rabbim sağlık sıhhat versin ne kadar alsan doğduktan sonra gene illa çıkıyor eksik
PakizeMehmet Bizde sadece bebek arabasını aldık etrafımda insanlar hastane cıkısı aldı daha kendi oğluma bişi almadım annem arkadaşlarım doldurdu Zaten 🙂
Saratln PakizeMehmet ne güzel..😊 benim annem uzakta doğuma gelebilcek sadece o yüzden ne alacağını aldıklarınıda soramadım görmedim..😊