istkizannesi biz kalabaligiz bizde hastalikta dugunde dogumda giden gelen eksik olmaz ne hastanede nede evimizde o yuzden ben cikolata yaptirmaya kalksam ki hevesim yok 200 tane yaptirmam lazim.Saka yapmiyorum biz kalabaligiz dugunumuz bile 3 bin kisi ile yapildi.Birde bizde sevmezler boyle seyleri mevlut okutacagim insallah nasip ederse allah bir hayvan kesecek kayinbaba daha ne iateyeyim ki missss