ndjdjsja ben doktorumu aramıştım bana içebilirsin demişti ayrıca mide bulantılarım için de siyah çay yerine içebilirsin demişti 😊 doktorunu ararsan sekreteri bile söyler içip içemeyeceğini 😊 ben balı da çok tükettim boğazımı bir tek o yumuşatıyordu 😊