honey Arkadaşlar bugün sabahtan beri bir sersemlik var üstümde. Sabah mide bulantısıyla uyandım, henüz geçmiş değil ve üstümde bir halsizlik, sersemlik var Ortam aşırı sıcak değil ama beni baya bir sıcak basıyor ve şişmişimde patlayacakmışım gibi hissediyorum. Sizce sebebi ne olabilir, benimle aynı durumu yaşayan oldu mu ?
emreesra honey Bende seninle aynı durumdayım canım bazen canımı alacak gibi. Geceleri uykumun arasında bulantiyla uyaniyorum üstüme cok baskı yapıyor. Doktora sorduğumda ise bana normal oldugunu ve bulantı hapı verdi.
honey emreesra bulantı hadi neyse normal belki ama bu bunalma hali normal mi onu bilemedim. Tansiyonumu ölçtürdüm 12/10 çıktı, küçüğü biraz yüksekmiş. Tansiyondan mı bu halim anlamadım ?