Cerengurhan 10 haftalik hamileyim kizlar ve yerel bir markette kasiyer olarak calisiyorum. Ve yaklasik 7. haftamdan beri kusuyorum. Metpamid hapi ve Rennie surubu kullaniyorum. Surubu doktor yazdi ama hapi ezcaneden aldim. Annem bana hamileyken bu haptan kullanmis. Yine de fayda etmiyor. Calismakta zorundayim. 3 kilo vermisim. Kusmalarimi onleyecek bir oneriniz var mi ?
Merve612506 Cerengurhan canım Allah kolaylık versin ben 23 haftalığım halen ilaç kullanıyorum ve en iyisi zofran ve onzyd bunlar haricinde birşey geçirmez