Mine27 Kızlar hamileligin kaçıncı haftasında çatı muayenesi yapılıyor bilgisi olan var mı böyle bir muayene ne zaman oluyor
Sabia Mine27 benim doktor um 38 haftalıkken yaptı ve hiç acımadı kendini kasma yeterki canım rahat ol
Busraatpl Mine27 doğumu tetiklediği için eğer farklı bi durum yoksa 37-38den sonra yapıyolar ben 38 haftalıkken oldum ama doktorum cok zorlamak istemedi daha açıklıkda yoktu şimdi 39 haftalıkken yapıcak biraz zorluycak sanırım
Hanifetaskiran 37+3 te yapalım mı dedi 😅 Haftaya olsun mu dedim tamam dedi 38+3 te yaptı bitti gitti stres yapmayın yeter ki sıkıntı olmasın