Gonca_ merhabalar ben muayeneden çıktım
Öncelikle şunu söylemek istiyorum internetle randevu alanlar öncelikli oluyor
Ramdevum 10:34 te idi
Ben sekizde gittim kaydımı açtım
09:30 gibi alırız dedi çeyrek kala çağırdılar
Doktor Ali Benian gerçekten çok iyiydi
Soru sormazsak evet gerçekten konuşmuyor
Ben dikkati dağılmasın diye ilk başta soru sormadım sonra orası neresi burası neresi diye sordum
Muayenenin sonunda renkli açtı
Bizimki elleri ile yüzünü kapadığı için görüntü veremedi
Ama normalde veriyor sanırım