momof3 HazelSeren kalp atışı için erken.5+5 te sadece keseyi görmüştüm.Doktor 7. Haftada çağırdı ama ben ilk gebeliğimdeki gibi 8. Haftada gideceğim kalp atışı için 😊❤️ Şuan 7+3 olduk
Mihrapozkann HazelSeren ben 8 haftalik da duydum 5 haftalikken gitmiştim ama bebek görünmüyor dendi sağlıksız olabilir dendi çok stress yapmıştım 8 haftalik olana kadar gitmicem dedim iyiki de öyle yaptım gittiğimde hem bebisimi hem kalp atışını duydum şükür 😊
d190516 HazelSeren 6 haftalıktı ilk kontrolümüzde oğlum hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk ♥️
Btldrcn HazelSeren gittin mi canım ben şimdi geldim 5+4 biliyordum kendimi 4+5 mişim ☺️ Çok şükür keseyi gördük haftaya Perşembe kalp atışı için çağırdı 💓
Gzd13 Bugün 6+5 im karından baktı kalp atışını duyamadı alttan baktı duydu 125 atıyofr dedi iyi mi bu değer bilen var mı?