kelebek12345 bende de pko vardi hatta son gittigimde miyim da vardi rahmimde . ayni dediginiz gibi sogan kuru vs her yolu denedim ama hepsini birlikte yaptim desem yeridir. Bir de kirmizi meyve sularini tukettim ama kendim sıktım mesela kirmizi pancar , kirmizi elma, mor havuc gibi. İncir suyu ictim , incir yedim vs vs ... Ve benim adetlerom duzenli bile degildi hatta olmuyodum cogu zaman . fakat en fazla arı sutunun etkisini gordum yumjrtaliklarimda ciddi anlamda kendim hareketlenme hissettim sanirim guclendirdi . ari sütunu tavsiye ederim. Nacizane bir tavsiyem daha , kesinlikle takilmauin neden olmuyo diye , takildikca olmuyor. Son ay dr bana aşılama yapcaz demisti , ben de tam tersi.o ay artik oluruna bırakmıştım hic umursamadim hatta ben agrilarimi adet olamiuorum o yuzden boyle diye dusunuyodum meger hamileymisim dr da sasirmis ve sevinmisti kendiliginden oldu diye