Cihanergis kim evladını istemezki hepimiz birşey olacak diye ödü kopuyor ben 3 tane kaybettim bu 4. Gebeliğim hamd olsun bu oldu o korkuyu benim gibi yaşayanlar daha iyi bilir ama bu gibi ilaçların sana ve bebeğine bir zararı olmaz aksine faydayı olur içindeki kullanım kulavuzunda bile yazıyor bu eğer ki doktoruna karşı güvencin yada şüphen varsa değiştir verdiği ilaçtan şüphe edebiliyorsan yani ama o ilacı saati saatine kullan ve aksatma ben hep ağızdan kullandım bide