ikicocuklubiranne Doktorum yaptır dedi, sağlık ocağına gittiğim de sordum hemşireye dedim yaptırmak zorunlu mu, hayır zorunlu değil biz sadece söylüyoruz haber veriyoruz isteyen yaptırıyo diyo yaptır yada yaptırma demiyoruz demişti 🙂 Ama yaptırmak en iyisi, zaten 10 sene de bir yaptırmak gerekiyormuş normalde de 😌