Muzikci
Arkadaşlar bi hafta önce spinal sezaryen oldum akşamına yürümeye başladım çişe çıktım çok şükür bi kaç gün iyiydim iki gündür bel ağrısından doğrulamıyorum yürüyemiyorum. Kalçama doğru batma çekilme gibi bi ağrı yaşayan var mı ne yapmak lazım ben fazla mı zorladım acaba hemen günlük rutinime geçerek ? Böyle bi durum yaşayan var mı?