Sedazeyno Merhabalar çiğli araştırma hastanesinde doğum yapan var mı? Şuan düzenli olarak oraya gidiyorum doğumuda orda düşünüyorum
GuelGltkn Sedazeyno bende burda bekleyeyim ... acaba odalae tek kislik mi sanci odasina refakatci aliyolar mi
Asl4335 Sedazeyno bende oraya gidiyorum irfan beye kan uyuşmazlığı için iğne olduğumda bir saat yatış gösterdiler doğum yapılan odalarda kaldım. Odalar tek kişilikte var 2 kişilikte şansına tek kalmazsa 2 kişiye alırız dedi hemşire
GuelGltkn Asl4335 irfan beyi cok tavsiye eden oluyo. Ama ben iste devlette sanci odalarina refakatci almiyolar sanciyi tek basina cekiyosun diye pek iyi bakmiyorum ilk gebeligim ve tek basima agri cekmek istemiyorum 😒 bazi devlettler refakatci aliyomus
Asl4335 GuelGltkn ben çiğlide sancı odasında tek kalındığını bilmiyordum 😔 ama doktorum iyi gerçekten zaten 36. Haftama giricem doktor hastane değiştirme şansım yok