DiplomaliEvHanimi canım ben ne desem yanlış olur ama doktorum cidden çok profesyonel bir doktordu. Hatta araştırabilirsin Kamer Tezer ÖZer. Onun beni yönlendirmesi ile ben 1 ay bekledim. Ve kesinlikle Doğum kontrol hapı kullanma, prezervatifle korunun dedi. İlk kürtajdan sonra kanamam oldu. Sonra 1 ay sonra regly oldum ve korunmayı bıraktım. Ondan sonraki ay regly olmadım ve hamile olduğumu öğrendim şuan 40 haftalık oldu hala doğmadı bekliyoruz. Sen yinede doktoruna bir danış olurmu yanlış yönlendirmek istemem ama rahim normal Doğumdan sonra bile 40 günde toparlanıyor. Hatta şunu duymuşsundur Doğumdan sonra hemen hamile kalmamak için korunun. Ben doktorumun yönlendirmesi ile dediğim gibi sadece 1 ay korundum. Folik asiti mutlaka iç sakın aksatma. O bebeğin tutunması için çoook önemli hatta ben eşime bile 2 ay içirdim :))))))