Biricikyavrum Merhabalarr kızlar size bi sorum olacak. Hamilelik döneminde hurma çok faydalı diyolar ama erken doğuma yol açıyomuş ben 4 aylık hamileyim sizce kullanmam gerekir mi ?
Esrafun_Nisa Biricikyavrum canim ben ilk hamileligimdede simdikindede 2 aylikken belkide daha oncesindn basldim gunde 2 tane yiyorum bi zararinida gormedm.
Zeynep7492 Biricikyavrum cnm ben çok sevdıgım için hamılelıgımın basından berı yogurda dograyıp yıyorum 2 3 tane ama fazla degıl cok sukur bır sey olmadı sende araştr ona göre ye bence
Kelebegimmm 40cı haftalarda olanlara neden yardımcı olamıyor o zaman?🤷🏻♀️Bende böyle söylemtilerden dolayı çok tedirgin oluyorum ama kimseye bişey yaptığı yok
Nata97 Esrafun_Nisa bende yiyorum Zarar gormedim belki de fazlasi erken dogumu etkiler diye dushundum
Seyma1234 Ben de yiyorum hurmayı çok değil 1 yada 3 tane yiyebilirsin dedi doktorum son aylar da fazla fazla tüketiriz
Zeynep7492 pptya01 bende 3 yıyorum artırayım bari korkuyrm çok yersem çocuk daha ırı olursa dıye zaten biraz tatlıya düşkunum
Egzolgub Hz. Meryeme, dogumunu kolaylastirsin diye Allah hurma yemesini emrediyor yani ayette gecen bir sey kulaktan duyma bilgiden cok. Ama tabi fazla miktarda yemek kasilmalara neden olur, günlük bir kac tane tüketmenin zarari olcagini sanmiyorum ki ben de tüketiyorum ☺️
Emineeskici Aşırıya kaçmadan yemekten bencede zarar gelmez. Sonuçta çok faydalı.. birde yoğurdun içine ufak ufak doğrayarak yemeyi deneyin harika oluyor 👍👍👍
Nama Biricikyavrum şimdi kullanma canım doğuma yakın 35.haftadan sonra mesela kullan hergün 3/4 tane ye ki hem doğumun kolay olsun hemde açılman olsun😊
pptya01 Zeynep7492 onu hiç düşünemiyorum ya yarın doktora gitçem ben de meraklıyım. Nasip artık ya o kadar çok istiyorum normal doğumu ama nasip