Dgrm16 Elif-Met 28 Nisan randevu tarihim gidince söyleyeceğim.. ayrıca gece alt arka bacağıma giren şiddetli kas kasılmalarım da var... uykudan uyandırıyor
Elif-Met Dgrm16 çok geçmiş olsun benim erken Doğum hikayem var şimdi yine aynı şeyden korkuyorum doktoruma kasılmam var dediğimde normal diyor güvensizleşmeye başladım yine aynı şeyleri yaşayacağım diye
Sdnll Dgrm16 yok elektrikli diye geçiyo sanırım. Manuellerin çok etki etmediğini duydum siz ne düşünüyorsunuz
Dgrm16 Sdnll benim ilk bebeğimde kullandığım manuel di... memnundum Ama ablama verdim.simdi bilemiyorum geri alsam mı yeni mi alsam
Sdnll erda bizimde 3 temmuz gözüküyor ama ben çok sabırsızlanıyorum bi yandan erken gelmesinden de korkuyorum çok garip🙈😂
Yonca16 AyEr çok heycanlıyım bende daha kendime hıcbıse almadım ve koyucam bilmiyorum bı sorayım dedim teşekkür ederim😍😅
Silamom İzmirden selamlar kızlar benimde 27+1 erkek bebek bekliyorum Allah nasip ederse temmuz 6 7 8 de alırız dedi doktorum. Egepol bülent beye gidiyorum. Eksiklerimizi de tamamladık bi gecelik lohusa iç çamaşırı falan kaldı arabamızı e bebekten aldık hediye çeki kazanınca eksiklerini hallettik :) rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah