BiDunyaMutluluk Merhaba kızlar 🙋🏽♀️ Ben 8 haftalık hamileyim bir haftadır belimde aşırı ağrı var sizde de oldu mu herkes çok erken daha ne bel ağrısı diyolar biraz tedirgin oldum.
Yasemincifci BiDunyaMutluluk oluyo bel ağeısı kasık ağrısı ilk haftalarda oluyo kanamanız galan yoksa endişe etmeyn
Mylife123 BiDunyaMutluluk kimseyi umursama canım herkes çok biliyor. Banada Aynı şeyleri soyluyolar dı benimde başından beri bel ağrım kalça kemik ağrısı yaşadım ama sonradan geçti ilk zaman ki gibi deilim şükür
Menis21 BiDunyaMutluluk bende de var hamile kaldığımdan beri hamilelik belirtilerinden biridir zaten bel ağrısı niye erken olsun ki ilk gebeligimde de 9 ay boyunca hem kasık hem bel ağrısı olmuştu..