Pirayee234 Yarın itibariyle 11+3 olacağım. Doktorum ikili test için 12 13 haftalar arasi gel demisti ama kafam karisti haftaya 12+ larda oldugum zaman mi gitmeliyim yoksa su an doğru zaman mi🤔
meva_ Pirayee234 12. Hafta içersi daha uygun diyorlar canım genel de o hafta için de yaptırıyor birçok kişi 🙂