Kızlar bu benim ikinci hamileliğim ilkinde çok göğüs agrım olmamıştı ve sadece 40. Haftada biraz sıvı gelmişti 43. Haftanın başında bebeğim dogmayınca sezeryan oldum ve hiç sütüm olmadı 10 cc bile yoktu çok üzülüyordum ama mecbur mama kullandım şimdi 24. Haftadayım göğüs agrım çok ve bazen sıvı geliyor bu sütün olacak demek mi bir yandan bebeğimi emzirmeyi çok istiyorum bir yandan da kızımı emziremedim oğlumda sütüm olur da emerse kızıma haksızlık olur hissi içindeyim 😔😔