Byzkymazz Arkadaşlar ilk olarak 26.haftamda kasılmam ve ağrım olduğu için doktorum elle ve ultrasonla açıklık var mı diye muayene etti Muayene sonrası hafif kanaman olabilir korkma dedi ama hiç kanamam falan olmadı 28.haftamdayım kontrole gittim dün aynı şekilde dün de muayene etti alttan gün boyu gece hiç kanamam olmadı ama bu sabah kahverengili kanlı bir akıntı geldi bu muayeneden kaynaklımıdır ama Olcak olsa dün olmazmıydı üstünden kaç kere akıntım oldu hepsi normaldi
Girne12 Byzkymazz canım bu haftalarda elle muayene oluyormu bilmiyorum postun üstte kalsın diye yazıyorum
fts01 Byzkymazz bende 20. haftamdan beri alttan muayene oluyorum hiç korkma allahın izni ile bişey olmaz doktor bana eğer ben açıkmasını istersem açılmayı tetikler uğraşırsam dedi ama bakıp çıkmakla olmaz dedi inş dediği gibidir korkma
iremmvebebegi Soktorunuzu arayın ama ne kadar sancı vs de olsa 2 kere alttan muayene çok fazla hele de bu haftalarda hiç olmaması gerekiyor :/
Byzkymazz iremmvebebegi hiçbir zararı olmadığı söyleniyor ama tedirgin oldum görünce dün olsa ona bağlardım ama bugün olunca 😣