Mrv91 Kizlar selam. 2 gündür kendimce endiselendigim bisey yaşıyorum. Bebeğin hareketleri sanki cok aşağı indi. Dünden beri de özellikle oturur pozisyondaysam bebek hareket ettikce vajinama doğru baskı ve hareketlilik hissediyorum. Sanki çıkmaya çalışıyomus ucundaymis gibi. Surekli wc ye gidip kanamam var mi kontrol ediyorum 😥 Cuma tam 34 olucam. Ve cuma doktor kontrolüm var. Artik bebek büyüdüğü için mi var bu baski yoksa önemli bi durum mu. Cumaya kdr beklemesem gitsem mi. Içinizde yaşayan var mi bu durumu?
Yasemincifci Mrv91 bebek büyüdğü için oluyodur canm 32. Haftadayım kasıklarımd ahareker edyr bebeğim bazen
Mrv91 Yasemincifci evet kasıklarda hareketlilik vardı canim ama bu sefer sanki daha da aşağıda hissediyorum. Bi yandan panigim bi yandan da normaldir belki diyorum. Çünkü bugune kdr rahim boyun normal diyodu doktor erken dogum riskin var fln demedi hic.
Mrv91 Yasemincifci ben de onu düşündüm. 27. Haftadan beri zaten kafası asagidaydi. Simdi doğum kanalina mi giriyo acaba diye geldi aklıma.