Burcuugur Bişey dicem ama gülmeyin 😁
Ben ellerim konusunda her zaman hassasım. Balık et kelle bunlar yenir elle derler 😅 Ama ben sırf elimde kalan kokusu yüzünden yiyemiyorum,işkence çekiyorum. Çamaşır suyu kokusunu sever misiniz? Ben cok severim 🙈 Ben elimle yediğim Yemekler sonra ellerimize çamaşır suyu ile ovuşturuyorum çamaşır suyu kokuyor ☺ Saçma olabilir ama benim işime yarıyor