Gebeyim12 canım aynı postu üç gün önce ben sormuştum normal demişti arkadaşlar ama dayanamayıp gittim doktora çocuk gayet hareketli sen hissetmiyosundur veya anlamyosundur biraz daha güçlensin net hissedeceksin dedi bu haftalarda düzenli olmaz dedi sende içini ferah tut inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi 👼🏻🤲🏻💕