Efso1905 benimde 39 da sancım çıkmıştı nst de ama açılmam yoktu Eve gönderdi ama gece boyu devam edince ve nst de sancım yükselince 39+1 de verdi sancıyı o dayanamayınca ben sezeryan istedim aynı gün akşam üzeri epidural sezeryan la Doğum yaptım şimdi 20+1
İkinciye hamileyim kısmetse bunda günümü bilip gideceğim 😊